Recept na úspěch v podnikání? Zdravá firemní kultura

zdravá firemní kulturaNa webu MontyRich.cz vyšel nový článek na téma "firemní kultury".

Nepodceňujte atmosféru na pracovišti a firemní kulturu ve své firmě. Nespokojení zaměstnanci a jejich vysoká fluktuace v kombinaci s nedostatkem pracovníků na trhu práce můžou mít pro vaše podnikání fatální následky.

PŘEČÍST CELÝ ČLÁNEK


 

Hybnou silou úspěšného businessu je obchod a marketing

marketing je hybnou silou

Starting up 2017/1

Kolik podnikatelů i živnostníků se opravdu naplno věnuje aktivnímu nebo-li vědeckému obchodu.

Co je to aktivní nebo-li vědecký obchod? To je obchod, ve kterém se zkrátka neustále intenzivně tvoří na rozvoji a možnostech, testuje se, hledá se vztahová souvislost mezi příčinou a důsledkem.

 

Pokračování


 

MontyRich prosinec 2016 - rozhovor na téma "Majitel firmy nesmí být zahlcen operativou"

S koncem starého a začátkem nového roku se spousta lidí pouští do bilancování toho, co uplynulý rok přinesl, a do předsevzetí, co budou v tom dalším roce dělat jinak. Já ale na novoroční předsevzetí nevěřím - proč? Dočtete se v rozhovoru.

PŘEČÍST CELÝ ROZHOVOR


5 tipů, jak úspěšně nastartovat nový podnik

Založení úspěšného podniku není nic jednoduchého. Až 80 % firem skončí s podnikáním již v prvním roce, během následujících pěti let pak zkrachuje většina těch, které překonají krizový první rok. Úspěšné jsou tak zhruba jen čtyři firmy ze sta. V tomto článku vám přinášíme souhrn toho nejdůležitějšího, na co si je třeba při rozjíždění podniku dát pozor.

PŘEČÍST CELÝ ČLÁNEK


Jak sestavit tým snů?

Klíčem k úspěchu v podnikání jsou lidé, kterými se obklopíme. Jak ale najít a získat ty pravé a sestavit z nich super tým, který vynese firmu k výšinám?

PŘEČÍST CELÝ ČLÁNEK

jemelka quote


Co udělat ještě dříve než si zajdete zaregistrovat své IČ

start business

rozhovor v časopise Starting up

ANEB ÚSPĚŠNÉ PODNIKÁNÍ ZAČÍNÁ „POVOLÁNÍM“ – VNÍMÁTE SVOU BYZNYS CESTU JAKO POSLÁNÍ?

Představujeme vám novou rubriku „Start business!!!“, ve které najdete pravidelný seriál tipů a rad, které se budou zaměřovat na pomoc začínajícím podnikatelům a start-upistům. Na své si v této rubrice přijdou také ti, kteří jsou prozatím v byznyse krátce a hledají impulsy a návody, jak své podnikání úspěšně rozvíjet a zlepšovat.

Pokračování


MontyRich - „Někdy je největší brzdou růstu firmy její majitel“

rozhovor v časopise MontyRich

nekdy je problem majitelSvou práci „oživovače firem“ Jiří Jemelka někdy přirovnává k misi agenta 007. „Vysadí vás v cizím prostředí a vy se musíte rychle zorientovat, zjistit, kde je problém a najít pro něj řešení,“ vysvětluje. Cíl mise je jasný – zlepšit fungování fi rmy a její výsledky. A ve většině případů je mise úspěšná.

 

Pokračování


Katalyzujeme změny, neseme výsledky

sekce "jak na výsledky"

katalyzujeme zmeny„Neradíme, přinášíme výsledky,“

říká v následujícím rozhovoru výkonný ředitel poradenské společnosti JIP pro firmy s.r.o. Ing. Bc. Jiří Jemelka, MBA. Stojí za ním a jeho týmem víc než stovka spokojených klientů, tucet let zkušeností, větší než sedmdesátiprocentní úspěšnost a stovky milionů korun ve zvýšených tržbách.

Pokračování


Časopis EURO

euro fotka

Povolání oživovač

Mají firmu na to, aby nastartovali váš byznys.

Jiří Jemelka má na startování firem vlastní podnik. Podle něj je mise manažerů, kteří přicházejí restartovat firmy, podobná úkolům tajných agentů. Musejí se rychle zorientovat a najít řešení v nelehké situaci.

 

Pokračování


PODNIKATELSKÉ KNOW-HOW V OTÁZKÁCH A ODPOVĚDÍCH

start up

rozhovor v časopise Starting up

DO HLUBIN PODNIKÁNÍ S JIŘÍM JEMELKOU...

Když jsem požádala Jiřího Jemelku, člověka, který se dlouhá léta zabývá poradenstvím pro podnikatele a firmy, o rozhovor, netušila jsem, s jakou zaníceností pro věc se setkám a že jeden rozhovor vydá na celé téma e-magu.

 

Pokračování


Rozhovor v časopise CzechIndustry

rozhovor v časopise CzechIndustry

at jsme stastniAť je každý šťastný na svůj způsob a přeji všem, kdo se pustili či pustí cestou IoT a Industry 4.0, ať jsou „happy“

 

Pokračování


Uspěje spíš podnikavý člověk než autor skvělého nápadu

rozhovor v Deníku

denik.czUspěje spíš podnikavý člověk než autor skvělého nápadu

Hodně lidí přešlapuje nad nápadem začít podnikat a neví, kudy se vydat. Jiní už zase svůj byznys rozjeli, chtěli by se ale zlepšovat. O tom i proměně společnosti a společenské odpovědnosti firem mluví v rozhovoru Jiří Jemelka.

 

Pokračování


Nenechte si dlužníky přerůst přes hlavu

nenechejte si dlužník přerůst přes hlavu

Ekonomická poradna Deníku aneb jak to vidí Jiří Jemelka

Nenechte si dlužníky přerůst přes hlavu

Drtivá většina tuzemských firem za svůj produkt či poskytnutí služby někdy nedostala včas a řádně zaplaceno. V nejhorších případech neúnosný objem dlužných částek, byť jen od jednoho odběratele, zcela paralyzuje chod celého podniku, dojde k úbytku cash-flow, platové neschopnosti a nezřídka i ke krachu.

 

Pokračování


Konstruktivní kritika firmu posouvá

konstruktivní kritika

Ekonomická poradna Deníku aneb jak to vidí Jiří Jemelka

Konstruktivní kritika firmu posouvá

Kdo z nás má rád kritiku? Slyšet od někoho, že děláme něco špatně, či peprněji: "Šéfe, tohle je úplná hloupost", dokáže s nadhledem a bez negativní odezvy zvládat vskutku jen "osvícený šéf". V praxi to ve firmách vypadá často tak, že si vedení firmy vyloženě jde vstříc pro falešné pochlebování a neúpřímnou pochvalu.

 

Pokračování


Generační obměna často schází

Generační obměna

Ekonomická poradna Deníku aneb jak to vidí Jiří Jemelka

Generační obměna často schází

V České republice je čtyřicet procent firem rodinných. Každá třetí ovšemnepřežije vícenežjednugeneraci.Tímspíš jedná-li seomenší a střední firmy.

 

Pokračování


Neodkládejte své úkoly!

prokrastinace

Ekonomická poradna Deníku aneb jak to vidí Jiří Jemelka

Neodkládejte své úkoly!

Prokrastinace je moderní. Tedy alespoň coby pojem. Skoro mi přijde, že se z ní stala jakási módní vlna a kdo alespoň trošku neodkládá své úkoly a povinnosti, jako by nebyl „in“. Mně osobně přijde prokrastinace neskutečně zhoubná.

 

Pokračování


Rozhýbejte své podnikání účinnou firemní strategií

rozhybejte-sve-podnikani-ucinnou-firemni-strategii

Ekonomická poradna Deníku aneb jak to vidí Jiří Jemelka

Rozhýbejte své podnikání účinnou firemní strategií

České malé a střední podniky se podle posledních průzkumů potýkají s tvorbou firemních strategií. Ty jsou buď nekvalitně připravené, krátkodobé nebo zcela chybí.

 

Pokračování


Když ve firmách začne hořet...

kdyz zacne horet

Ekonomická poradna Deníku aneb jak to vidí Jiří Jemelka

Když ve firmách začne hořet...

Nedávno jsem navštívil při jedné obchodní příležitosti Hasičský záchranný sbor Olomouckého kraje. Kromě hlubokého obdivu k práci tamních záchranářů jsem si z návštěvy odnesl myšlenkovou reflexi nad tím, jak je to vlastně s „ohněm“ ve firmách.

 

Pokračování


Nejvyšší šéf musí šéfovat

nejvyssi sef

Ekonomická poradna Deníku aneb jak to vidí Jiří Jemelka

Nejvyšší šéf musí šéfovat

Tvrdím a vždycky budu tvrdit, že chcete-li rychle zvýšit výkon firmy, zbavte v prvé řadě ředitele firmy pokud možno všech automatických a operativních prací.

 

Pokračování


Home office trendu se časem neubráníme

home office trendu

Ekonomická poradna Deníku aneb jak to vidí Jiří Jemelka

Home office trendu se časem neubráníme

V Nizozemí budou mít někteří zaměstnanci právní nárok na práci z domova. V Česku poptávka po flexibilní pracovní době a možnostech takzvaného home office sílí. Není divu.

 

Pokračování


Ideální počet vlastníků firmy je liché číslo

idealni pocet vlastniku

Ekonomická poradna Deníku aneb jak to vidí Jiří Jemelka

Ideální počet vlastníků firmy je liché číslo

A tři je moc! Aneb jak životně důležité pro firmu je, aby v denním provozu měl podnik pouze jednoho vrcholového šéfa… Setkávám se velmi často z dost bezvýchodnou situací ve firmách v momentě, kdy narazím na dva majitele s rovnoměrným podílem vlastnických práv na firmě.

 

Pokračování


Revitalizace podniku? Majitelé tuzemských firem se jí vyhýbají, celosvětově uznávané podniky ji využívají ve svůj prospěch

nemějte strach z revitalizace - využijte ji ve svůj prospěchPro manažery s Jiřím Jemelkou:

Znamená revitalizace podniku jeho blížící se konec či hlubší problémy nejen ve finančním zdraví firmy? Jako ortel zkázy vnímá tento proces mnoho českých podnikatelů a manažerů.

 

PŘEČÍST ČLÁNEK

 

 

 

Byznysmeni na hraně kolapsu

na hrane kolapsu

Ekonomická poradna Deníku aneb jak to vidí Jiří Jemelka

Byznysmeni na hraně kolapsu

Čím to je, že stále tolik podnikatelů a manažerů osciluje na hraně zhroucení? Přetížení, stres, neuróza, všudypřítomný pocit, že stále něco nestíhají.

 

Pokračování


Jak důležitá je v byznyse koncovka?

koncentrace

Ekonomická poradna Deníku aneb jak to vidí Jiří Jemelka

Jak důležitá je v byznyse koncovka?

Nezřídka se stává, že ve firmách platí zvláštní opatření. Nedávno jsem nad jedním takovým zase musel kroutit hlavou. Obchodníci nejmenované firmy mají „stop stav“ na počet návštěv u jednoho potenciálního klienta.

 

Pokračování


Cesty pýchy, aneb cesta pokory?

cesty pychy

Ekonomická poradna Deníku aneb jak to vidí Jiří Jemelka

Cesty pýchy, aneb cesta pokory?

Existují bezesporu úspěšní lidé, stejně jako existují lidé neúspěšní. Stejně tak platí, jak jsem nedávno slyšel, že člověk má zcela určitě jinou výchozí pozici, pokud se narodí jako „dědička podílu hotelového impéria Hilton“ nebo se narodí jako čtrnácté dítě v pořadí rodině v Bangladéši.

 

Pokračování


  • 1
  • 2