Jak motivovat mladou generaci obchodníků?

mladá generace obchodníků motivacePro manažery s Jiřím Jemelkou:

Stravenky, telefony, auta a jiné benefity. Mladí obchodníci na ně už moc neslyší. Zajímají je jiné motivační faktory. Jaké?

 

PŘEČÍST ČLÁNEK

 

 

 

Krátkodobé výsledky vs. dlouhodobá prosperita

kratkodobe vysledky vs dlouhodoba prosperita

Ekonomická poradna Deníku aneb jak to vidí Jiří Jemelka

Krátkodobé výsledky vs. dlouhodobá prosperita

Je vcelku logické, že vedení firem klade důraz na krátkodobé výsledky. Kdo by se ostatně chtěl dívat na to, jak jeho firma strádá či je v záporných číslech. Přesto zkušenost ukazuje, že každá investice vede krátkodobě k jakýmsi dílčím ztrátám (času, peněz, energie), než přinese ve správný čas své ovoce.

 

Pokračování


Lámete si hlavu s motivací?

lamete si hlavi s motivaci

Ekonomická poradna Deníku aneb jak to vidí Jiří Jemelka

Lámete si hlavu s motivací?

Jestli existuje nějaký motivátor, který zaručeně funguje vždy, všude a za každých okolností, pak je to princip leadershipu. Nebo-li motivace „zvnějšku“ stojí a padá s dobrým lídrem.

 

Pokračování


Jaká je akceschopnost managementu?

jaka je akceschopnost managementu

Ekonomická poradna Deníku aneb jak to vidí Jiří Jemelka

Jaká je akceschopnost managementu?

Dívám se na to, jak evropské vlády, vcetne té ceské, reší aktuální dení nejen v Evrope. Pri tomto pozorování si nemužu nepoložit otázku, jak je to vlastne na mikroúrovni, v rámci manažerské praxe jednotlivých podniku.

 

Pokračování


Dobří lídři se neomrzí

dobri lidri se neomrzi

Ekonomická poradna Deníku aneb jak to vidí Jiří Jemelka

Dobří lídři se neomrzí

Tak nám zase skončil další rok. Pro mnohé z nás nastala mimo jiné doba zúčtování: osobního, firemního i toho účetního. Je to doba bilancování a přemýšlení – co a jak dál v roce novém.

 

Pokračování


Jaké si dáváte předsevzetí?

jake predsevzeti si davate

Ekonomická poradna Deníku aneb jak to vidí Jiří Jemelka

Jaké si dáváte předsevzetí?

(aneb Jedna věc, kterou bych doporučil nejen podnikatelům) Jedno veřejné „tajemství“ hovoří o tom, že pouhá 3%lidí z populace si dává zcela konkrétní, reálné a jasně termínované cíle.

 

Pokračování


Co potřebuje vaše firma

co potrebuje vase firmaEkonomická poradna Deníku aneb jak to vidí Jiří Jemelka

Co potřebuje vaše firma

Pokud je firma řízena managementem, který ctí způsob „řádného hospodáře“, právě v této chvíli vrcholí formulování strategiena další rok.

Pokračování


Hon na lidi začal

hon na lidiEkonomická poradna Deníku aneb jak to vidí Jiří Jemelka

Hon na lidi začal

V současné době nenajdete prakticky jediné odvětví či firmu, jež by neměly problém s náborem nových pracovníků. Nejen kvůli oživení ekonomiky, ale také díky předvánočnímu vrcholu sezony se v mnoha případech na firmy doslova valí jedna objednávka za druhou.

Pokračování


Po půstu růst

po pustu rustEkonomická poradna Deníku aneb jak to vidí Jiří Jemelka

Po půstu růst

Ekonomika je na silném, žekl ych až přehnaně dynamicky se rozvíjejícím vzestupu. Zvyšuje se důvěra firem v investice, ve strategický rozvoj, investuje se do reklamy a marketingu, byť ještě vládne jakási obezřetnost, která v mnoha ohledech před rokem 2008 firmám chyběla...

Pokračování


  • 1
  • 2